Shopping,

Jag unnade mig en pytte liten shopping runda i dag, jag gick ner på stan själv och kikade lite grand. Jag köpte mest behövliga saker som smink till exempel. Jag köpte även en jätte fin tunika också och jag bara längtar efter att få använda  och jag hoppas på att få använda den i morgon om min kära syster kommer in till stan, vi pratade nämligen om att festa lite. Ingen blir ju gladare än jag om det blir så, eftersom ingen annan verkar vilja hitta på något tillsammans med mig. 

I kväll sitter jag här ensam tillsammans med pappa, alla andra är borta. Vi har kollat på idol och jag tyckte inte det var något vidare bra idag, efter idol var det fredag hela veckan och jag skrattade så jag höll på att dö. Emil 2.0 - En ny film med Michel Persbrandt i huvudrollen. I övrigt  i kväll så har jag kollat på en film som heter Leo, en svensk långfilm, jag HATAR den filmen, det finns inget vidare budskap i den alls och man blir förbannad när man kollar på den. Nej, det är ingen film som jag rekomenderar alls. Ni kommer bli lika sura som jag blev när jag såg den..

Christina Aguilera  - Keeps getting better.



Step back gonna come at ya fast I'm driving out of control and getting ready to crash. Won't stop shaking up what I can, I serve it up in a shot so suck it down like a man, so baby yes I know what I am and no I don't give a damn, and you'll be loving it. Some days I'm a super bitch up to my old tricks but it won't last forever. Next day I'm your super girl, out to save the world and it keeps gettin' better. Kiss, kiss gonna tell you right now, I'll make it sweet on the lips as it can knock you out. Shut up I don't care what you say cuz when we both in the ring you're gonna like it my way. Yeah baby there's a villain in me so sexy sour and sweet and you'll be loving it. Some days I'm a super bitch, up to my old tricks but it won't last forever. Next day I'm your super girl, out to save the world and it keeps gettin' better. Hold on. Keeps gettin' better. Hold on. Keeps gettin' better. In the blink of an eye in the speed of the light. I'll hold the universe up and make your planets collide when I strap on my boots and I slip on my suit. You see the vixen in me becomes an angel for you. Some days I'm a super bitch up to my old tricks, but it won't last forever. Next day I'm your super girl out to save the world and it keeps gettin' better. Some days I'm a super bitch up to my old tricks, but it won't last forever Next day I'm your super girl out to save the world and it keeps gettin' better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0