En iskall helg,

Helgen har verkligen sprungit iväg, jag har inte gjort så värst mycket och man fasar över att bara gå ut, det är fruktansvärt kallt ute och snö ligger det på backen. Mysfaktorn stiger och jag njuter av julen hur mycket som helst, jag blev så exalterad över att det är julafton om exakt en månad idag så jag ställde mig och bakade lussekatter igår, jag kunde faktiskt inte låta bli. Haha, det blev populärt här hemma vill jag lova! I fredags så passade jag på att färga håret, vilket verkligen behövdes. Färgen blev chokladbrun men jag kan ju inte säga att det blev den färgen, jag är rödbrun i hela håret och hårfärgen var så stark att det kändes som att jag hade blekningsmedel i hela huvudet, det brände i hela huvudet och det luktade så starkt så jag trodde att jag skulle bli hög på skiten. Den hårfärgen kommer jag aldrig mer att  använda.



Snart så ska jag ta och fixa till mig och ta bussen ner till stan, usch jag fasar för att gå ut i detta oväder. Det blåser något gruvligt och till och med hundarna vägrar att gå ut, jag hoppas att jag inte kommer trilla, det är ju som sagt blixthalt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0