Ärende,

Dagens första ärende är slutfört, jag hatar telefonköer. Jag ringde första gången klockan åtta och kvart i nio så var det min tur, jag satt och hävde i mig litervis med kaffe. Gott tyckte jag och nu mår jag illa att jag aldrig lär mig! Om ca tre veckor så blir mötet av, jag hoppas faktiskt på att det kommer att gå fortare. Det är så jädra mycket papper som jag måste fixa också, usch.

I går var det planerat att mamma och jag skulle åka till Huseby och gå på julmarknaden, men nej så blev det inte alls. Tyvärr så regnade det som tusan och då orkade vi inte med att gå och trängas bland alla tyskar. Vi begav oss till city gross istället och kikade på julsakerna, deras jävla jultomte trodde jag att jag skulle slå ihjäl. - Hohoho! merry christmas! Jingelbells! hohoho! - Ojoj, jag var tvungen att sansa mig och gå därifrån, det var roligt i början men sedan fick jag spader. Uuuh! Jag gick vidare till glas avdelningen och kikade och hittade dem snyggaste vinglasen som jag någonsin har sett och jag vet ju vad jag ska köpa när jag får pengar, haha.

Detta klipp tillägnar jag Ellen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0